VERZENDEN & BEZORGEN

Wat zijn de bezorgkosten?
Voor bestellingen in Nederland betaal je geen verzendkosten nadat je bent aangemeld voor de nieuwsbrief. Laten bezorgen buiten Nederland? Bij het invullen in de checkout worden de bezorgkosten voor jouw bestemming automatisch zichtbaar. Zie het kopje international delivery voor verzendopties en kosten buiten Nederland.

 

Verzenden
Alle bestellingen worden verzonden met Post NL. Je kunt het artikel laten afleveren op jouw huisadres, een alternatief huisadres, het adres van een bedrijf of een Post NL punt. Het pakketje wordt tweemaal aangeboden op het adres.

 

Hoe kan ik mijn pakket volgen?
Direct na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons een orderbevestiging. Je krijgt een e-mail met daarin een track & trace code. Met dit specifieke nummer kun je de status van je pakket volgen op Post NL. en eventuele veranderingen aanbrengen indien mogelijk.

 

Wat kan ik doen wanneer ik de koerier gemist heb?
In geval van afwezigheid bij de eerste keer dat het pakket is aangeboden, dan kun je ervoor kiezen om of het pakketje nog een keer op het adres aan te laten bieden of om het af te halen bij een Post NL punt in de buurt. Wij adviseren je om de keuze voor 22:00 te maken zodat jij alle vrijheid en keuze hebt om het pakket te ontvangen wanneer het jou uitkomt. Via je persoonlijke track & trace code kun je de status van je pakket gemakkelijk inzien en eventueel veranderen, open hiervoor de volgende link van PostNL. Het pakketje wordt bij een Post NL punt twee weken vastgehouden.

Ga je naar het Post NL punt voor je pakket? Neem dan een geldig legitimatiebewijs mee en haal het binnen twee weken op. Haalt iemand anders het pakket voor je op? Laat diegene dan een geldig legitimatiebewijs van jou meenemen en geef je adresgegevens door. Dan krijg je het pakket mee en kun je het openen.

 

Wat is de levertijd?
Pakketjes worden bij Post NL iedere werkdag aangeboden en op de eerstvolgende werkdag geleverd. Wij streven ernaar om je bestelling binnen twee werkdagen af te leveren op het door jou opgegeven bezorgadres. Wanneer je bijvoorbeeld op donderdagavond een online bestelling doet, zal het pakketje op vrijdag aan PostNL worden aangeboden en op zaterdag worden geleverd bij het opgegeven adres. Plaats je op een dinsdagavond een bestelling, dan zal Post NL deze naar alle waarschijnlijkheid donderdag bij je leveren. Tijdens drukke periodes (bijvoorbeeld de feestdagen) kan de levertijd iets langer duren. Onze koeriers werken van maandag tot en met zaterdag en niet op nationale feestdagen. Wij streven naar de snelste levertijd maar kunnen hierop geen garantie bieden.

 

Hoe kan ik mijn pakket volgen?
Direct na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons een orderbevestiging. Je krijgt een e-mail met daarin een track & trace code. Met dit specifieke nummer kun je de status van je pakket volgen op Post NL. en eventuele veranderingen aanbrengen indien mogelijk.

 

Is het mogelijk internationaal te laten bezorgen?
Jazeker, het is mogelijk om je pakket in een ander land dan Nederland te laten bezorgen. Hiervoor gelden afwijkende levertijden en kosten. Voor meer informatie zie het overzichtstabel of stuur een mail naar info@jacqi.nl met je specifieke wensen en dan helpen we je verder.   

 

Vragen?
Wij hebben ervoor gekozen om de levering van jouw pakket via Post NL te verzorgen aangezien zij veel ophaalpunten kennen, flexibele bezorgopties hebben, werken aan duurzame oplossingen en al jarenlang een zeer betrouwbare partij zijn. Hiermee willen we een bijdrage leveren aan jouw gemak, ervaring en een stukje milieu.

Mocht er onverhoopt iets mis zijn gegaan, dan raden we je aan om de klantenservice van Post NL te contacteren via 088-225 5555. Komen jullie er niet uit? Stuur dan een mailtje naar info@jacqi.nl of bel 020-7522377 zodat we ondersteuning kunnen bieden en vanuit daar samen naar een oplossing kijken.